|
Επιγραμματικά, έχετε τα πιο κάτω δικαιώματα:
- Όταν αγοράζετε προϊόντα, είτε από κατάστημα είτε ηλεκτρονικά, δικαιούστε, ελάχιστη εγγύηση διάρκειας 2 ετών χωρίς επιπλέον κόστος.
- Εάν το προϊόν που αγοράσατε αποδειχτεί ελαττωματικό ή δεν ταιριάζει στις προδιαγραφές της διαφήμισής του, ο πωλητής οφείλει είτε να το επισκευάσει, είτε να το αντικαταστήσει δωρεάν, είτε να σας επιστρέψει τα χρήματά σας ή να σας προτείνει έκπτωση στην τιμή.
- Η περίοδος εγγύησης των 2 ετών αρχίζει με την παραλαβή των εμπορευμάτων.
- Όταν διαπιστωθεί πρόβλημα στο προϊόν εντός 1 χρόνου από την ημερομηνία παράδοσης, το προϊόν θεωρείται ότι ήταν ελαττωματικό τη στιγμή της παράδοσης και ο καταναλωτής πρέπει να ενημερώσει τον πωλητή. Μετά τον 1 χρόνο, ο καταναλωτής έχει την ευθύνη να αποδείξει στον πωλητή ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό κατά την παραλαβή του προϊόντος.
- Τα μεταχειρισμένα προϊόντα που αγοράζετε από έμπορο καλύπτονται επίσης από ελάχιστη εγγύηση ενός έτους.
- ΠΡΟΣΟΧΗ: Το δικαίωμα εγγύησης δεν εφαρμόζεται εάν η βλάβη οφείλεται σε δική σας υπαιτιότητα.
Αν, σε συνέχεια της προηγούμενης ενημέρωσης, θεωρείτε ότι ο πωλητής παραβιάζει τη νομοθεσία που αφορά στη νόμιμη εγγύηση των προϊόντων, πατήστε "Συνέχεια".
Αν έχετε αμφιβολίες ή χρειάζεστε περαιτέρω καθοδήγηση, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη Γραμμή Καταναλωτή στο τηλ. 1429.
| |