Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή

ΥΠΟΒΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ/ΠΑΡΑΠΟΝΟΥ - Οργανωμένα ταξίδια



Επιγραμματικά, τόσο κατά την κράτηση όσο και κατά τη διάρκεια των διακοπών σας:

  • Πρέπει να λάβετε σαφείς και ακριβείς πληροφορίες για όλες τις πτυχές του πακέτου διακοπών προτού υπογράψετε το συμβόλαιο (καθώς και πληροφορίες για την προαιρετική ταξιδιωτική ασφάλιση, τα διαβατήρια, τις βίζες και τις υγειονομικές διατυπώσεις).
  • Έχετε δικαίωμα σε βοήθεια αν αντιμετωπίσετε προβλήματα. Κατά συνέπεια, πρέπει να σας δοθεί ένας αριθμός επικοινωνίας με τον διοργανωτή ή τον ταξιδιωτικό πράκτορα σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.
  • Τουλάχιστον ένα μέρος είναι υπεύθυνο για το πακέτο ως σύνολο, ακόμη κι αν οι μεμονωμένες υπηρεσίες παρέχονται από διαφορετικές εταιρείες. Πρέπει να σας έχουν δοθεί τα στοιχεία επικοινωνίας αυτού του μέρους σε περίπτωση που θελήσετε να κάνετε μια καταγγελία κατά τη διάρκεια των διακοπών σας ή να ζητήσετε αποζημίωση όταν επιστρέψετε σπίτι σας.
  • Αν ο διοργανωτής/ταξιδιωτικός πράκτορας πτωχεύσει, υπάρχουν εγγυήσεις που διασφαλίζουν ότι θα πάρετε πίσω τα χρήματά σας και, αν έχετε ήδη ξεκινήσει τις διακοπές σας, ότι θα επιστρέψετε στη χώρα σας.
  • Μπορείτε να μεταβιβάσετε το πακέτο σας σε άλλο πρόσωπο αν εσείς δεν μπορείτε να πάτε στο ταξίδι που κλείσατε. Ωστόσο, ίσως χρειαστεί να πληρώσετε κάποιο επιπλέον ποσό εξ αιτίας αυτής της αλλαγής.
  • Η τιμή που ορίζεται στο συμβόλαιό σας μπορεί να αυξηθεί μόνον υπό ειδικές προϋποθέσεις (π.χ. αύξηση των εξόδων μεταφοράς ή των φόρων/τελών που χρεώνουν τρίτοι, αλλαγή συναλλαγματικής ισοτιμίας) και το αργότερο μέχρι 20 ημέρες από την έναρξη του πακέτου.
  • Αν ο διοργανωτής/ταξιδιωτικός πράκτορας αλλάξει σημαντικά το περιεχόμενο (και την τιμή) του πακέτου και στη συνέχεια εσείς ακυρώσετε το ταξίδι σας, μπορείτε να λάβετε πίσω τα χρήματά σας ή να επιλέξετε άλλο πακέτο. Το ίδιο ισχύει αν ο διοργανωτής ακυρώσει ο ίδιος το ταξίδι. Σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να δικαιούστε και αποζημίωση.


Αν, σε συνέχεια της προηγούμενης ενημέρωσης, θεωρείτε ότι ο διοργανωτής/ταξιδιωτικός πράκτορας δεν έχει ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του, συστήνεται όπως:
      • συγκεντρώσετε όσο το δυνατόν περισσότερα αποδεικτικά στοιχεία (π.χ. φωτογραφίες).
      • επικοινωνήσετε το συντομότερο με τον διοργανωτή / ταξιδιωτικό πράκτορα. Αυτοί πρέπει να καταβάλουν κάθε προσπάθεια για να επιλύσουν το πρόβλημα.
      • εάν δεν είστε σίγουροι για τα δικαιώματά σας, επικοινωνήστε προηγουμένως με τη Γραμμή Καταναλωτή στο 1429 για ενημέρωση.

Τι να κάνω αν το πρόβλημα δεν επιλυθεί;