Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή

ΥΠΟΒΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ/ΠΑΡΑΠΟΝΟΥ - Οργανωμένα ταξίδια



Αν μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα μετά την επικοινωνία με τον διοργανωτή/ταξιδιωτικό πράκτορα:

  • δεν έχει δοθεί θεραπεία στο πρόβλημα, ή
  • αν θεωρείτε ότι η θεραπεία που σας προσφέρεται καταστρατηγεί τα δικαιώματά σας, ή
  • αν ο διοργανωτής/ταξιδιωτικός πράκτορας δεν ανταποκρίθηκε,


τότε μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στην Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή.
Έντυπο υποβολής καταγγελίας