Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή

ΥΠΟΒΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ/ΠΑΡΑΠΟΝΟΥ - Περιγραφή προϊόντος/υπηρεσίας


  • Πριν από την πραγματοποίηση αγορών από το διαδίκτυο, πρέπει να σας παρέχονται λεπτομερείς πληροφορίες για τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας.
  • Αν το προϊόν/υπηρεσία δεν ανταποκρίνεται, είτε ως προς την όψη είτε ως προς τη λειτουργία, σε αυτό που σας διαφήμισαν, έχετε δικαίωμα να ζητήσετε επισκευή, αντικατάσταση ή, σε περίπτωση που καμιά από αυτές τις δύο λύσεις δεν είναι δυνατή ή επιθυμητή, επιστροφή χρημάτων.


Αν, σε συνέχεια της προηγούμενης ενημέρωσης, θεωρείτε ο έμπορος παραβιάζει τη νομοθεσία, πατήστε "Συνέχεια".


Αν έχετε αμφιβολίες ή χρειάζεστε περαιτέρω καθοδήγηση, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη Γραμμή Καταναλωτή στο τηλ. 1429.

Συνέχεια