|
Επιγραμματικά, η νομοθεσία προστατεύει τους καταναλωτές από τις αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, είτε είναι παραπλανητικές είτε επιθετικές.
- Παραπλανητικές πρακτικές είναι αυτές που περιέχουν εσφαλμένες ή ψευδείς πληροφορίες ή εάν οι πληροφορίες ενδέχεται να παραπλανήσουν τον μέσο καταναλωτή και να τον κάνουν να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία διαφορετικά δεν θα λάμβανε.
- Εμπορικές πρακτικές: Οι αποφάσεις συναλλαγής των καταναλωτών πρέπει να λαμβάνονται ελεύθερα και δεν επιτρέπεται να είναι καρπός οποιασδήποτε παρενόχλησης, καταναγκασμού ή κατάχρησης επιρροής.
Αν, σε συνέχεια της προηγούμενης ενημέρωσης, θεωρείτε ότι έχουν εφαρμοστεί ή εφαρμόζονται αθέμιτες εμπορικές πρακτικές από συγκεκριμένη επιχείρηση ή επιχειρήσεις, πατήστε "Συνέχεια".
Αν έχετε αμφιβολίες ή χρειάζεστε περαιτέρω καθοδήγηση, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη Γραμμή Καταναλωτή στο τηλ. 1429.
| |